Despre mine

Fotografia mea
poi...is printre cei mai viciosi oameni de pe planeta...imi place sa pierd timpul uitandu'ma la el si din cand in cand sa'l opresc in loc

vineri, 10 aprilie 2009

Sa vorbim despre primavara...

...mai bine zis despre soare. Dimineti in care imi beau cafeaua in balcon. Dimineti in care stau la povesti. Cu soarele. Ne conversam si punem ganduri in ordine. Le asezam in sertare. Ca sa le rascolim peste zi. Si sa nu mai aiba nici o ordine. Dar stiu ca dimineata le asez frumos. Le asez tocmai ca sa le amestec. Sa le "deranjez". Sunt unele dimineti in care te trezesti . Si observ ca totul e agitat. Totul trepideaz in jur. In diminetile astea sunt mai lenesa ca niciodata. Sunt lenesa ca sa fiu in echilibru cu cei ce se agita. Sunt lenesa pentru ca-mi place sa ma amuz. Cum toti alearga. Lenea mea poate echilibra toata agitatia lumii. Tot ea imi da timpul exact. Daca ma agit, sigur ploua. Atata timp cat lenevesc e soare. Pentru ca stam la palavre. Si atunci, azi e o zi lenesa....dar n-am vorbit despre primavara....ce mai conteaza?

Niciun comentariu: