Despre mine

Fotografia mea
poi...is printre cei mai viciosi oameni de pe planeta...imi place sa pierd timpul uitandu'ma la el si din cand in cand sa'l opresc in loc

vineri, 20 noiembrie 2009

Ultima zi

O luna. De campanie. Stau. In ultima zi. De campanie. Oficiala. Stau. lSi astept. Ziua Votului. Maretul. Potentat. Si de mine. O particica din mine. Tresalta. Asteapta sa vada. Sa aiba succes. Succese. Succesuri. Cealalta spera. Contrariul. Am muncit. Imi vreau partea mea. De glorie. Sunt mandra. Dar...Meseria. Meseria ma obliga. Sa lucrez pentru cine nu-mi place. Ma bucur. Ca a fost frumos. Am avut vreme de campanie. Ca am cunoscuy oameni. Ca m-am distrat. Ca am fost pupata. De un catralion de babe. De mosi. Incurajata. Huiduita. M-am amuzat. Copios. Am vazut dealuri. Balta. Agitatie...Si nimic ca in filmele americane...

PS. in curand...jurnalul de campanie

Niciun comentariu: