Despre mine

Fotografia mea
poi...is printre cei mai viciosi oameni de pe planeta...imi place sa pierd timpul uitandu'ma la el si din cand in cand sa'l opresc in loc

sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Declaratia eroicelor despartiri ale lumii

Mi-am amalgamat mereu zodiile in eroice despartiri de lume. Am oprit mereu expunerea trecutului. In linii ale prezentului. Dar. O incercare strategica de exorcizare a sufletului a ramas agatata. In cuiul inimii. Incerc vocalizarea vartejului fetelor din cana de cafea. Ametitor. In sens pendulator. Lasand venele sa pulseze. Agitand bratele reci...Dar. Din cand in cand, intr-o absurditate eroica, ma inclin in fata prezentului. Raspund incet iluziilor. Cu un pitic pe umar si o tiganca in urma mea. Uneori calc lent pe urmele mele. Fara sa stiu ale cui sunt. Te chem din cand in cand. Te intorci uneori. Si arareori ne gasim. E totusi prea tarziu ca sa te iubesc. Dar prea devreme ca sa te uit...

Niciun comentariu: