Despre mine

Fotografia mea
poi...is printre cei mai viciosi oameni de pe planeta...imi place sa pierd timpul uitandu'ma la el si din cand in cand sa'l opresc in loc

sâmbătă, 7 martie 2009

Prima iubire

Pe coclauri... arsita... praf... autostop... halbe... multe halbe de bere... foc... bulz... apa... nopti pline de muzici... de povesti... de dezbateri... veranda... camp plin de flori... de ceai... de buchete... miros de fan proaspat cosit... de nemtisori... piatra... caini mici... spanzuratori... palinca... multa palinca... apa... viitura... vin... mult vin... sezatori... oboseala... zambete... aberatii... pod... topor... ploaie... veranda... cina... vodka... multa vodka... ciment... fum... popice... lumanari... dans... bere, vin, palinca, tuica, vodka, rom, coniac...

...cine isi mai aminteste?

6 comentarii:

Ami spunea...

si vinul, sa nu uitam vinul, da? ca m-am chinuit mult sa il gasesc pe garla...trecu ceva timp de atunci, maica...

Buy me with a coffe spunea...

He he.Ce ne'am fi facut noi fara tine si celebrul telefon verde?...caci tot la fel nu vom uita nici "sechestrarea" de catre apa a nebunilor pe piatra....bun, bun....si vinul! vinul fu cel mai bun!

Anonim spunea...

si cu toate astea nu simtim terenul, dle profesor!!? wonder why? din preaplin poate ..
la mine asa a fost ..l am simtit ca preaplin...si uite cum dupa 6 ani inca mai povestim ..inca mai revarsam din acelasi plin :)imi e asa de dor de nebunia aia

Buy me with a coffe spunea...

Si daca am face o reuniune la fata locului? La Amsterdam sau ce o mai fii p'acolo? La terasa din fata salii de popice....cine se baga? Un sfarist de saptamana in care sa ne bagam iar nasurile in praful cimentului... gasim noi cumva o gazduire...ce ziceti, dragii si dragele mosului?

Buy me with a coffe spunea...

aaaaa.... si ami trebe sa aduca vinul... caci ea a fost zana buna in seara cu pricina. Zana pe care am decretat'o inger pazitor al vinului pus in aval

Anonim spunea...

cine e mosu???
nu inteleg :)))