Despre mine

Fotografia mea
poi...is printre cei mai viciosi oameni de pe planeta...imi place sa pierd timpul uitandu'ma la el si din cand in cand sa'l opresc in loc

joi, 24 martie 2011

Corporatism

Depersonalizare? E ziua ta, Colegu'. Tu stii. Eu nu. Dar nu-i bai. Undeva in lumea aceasta cineva ma va anunta. Ma va anunta de tine. Si chiar de faptul ca existi. Nu stiu cum te cheama. Esti prea departe. Ca sa putem interactiona. Nu stiu cine esti. Nu stii cne sunt. Dar e ziua ta. Imi aduci bombone. Prajituri. Suc. Si pentru asta trebuie sa-ti multumesc. O faci dintr-o obligatie grupala. Probabil nu pentru ca asa vrei. E ziua ta. S-a deschis Plicul. La Secre. Cineva probabil ca stie cine esti. Si va cauta Cadoul. In 5 minute ti-l dam. Ne adunam din toate colturile. Si asa vad si eu cine esti. Cadoul e surpriza. Dar tu stii. Caci inaintea ta am fost si eu. Si ceilalti. Si probabil ai avut aceeasi dilema de inceput. Si de mijloc. Cine esti? Dar iti zic "La multi ani!". Tu razi. Te bucuri. De surpriza. Care este o obligatie. De ce?

Niciun comentariu: