Despre mine

Fotografia mea
poi...is printre cei mai viciosi oameni de pe planeta...imi place sa pierd timpul uitandu'ma la el si din cand in cand sa'l opresc in loc

marți, 21 octombrie 2008

Cu drag, dragii mei

Afirmatii si raspunsuri frecvente:

1. Esti betziva!
1A. Da, sunt!
2. Esti superficiala!
2A. Da, sunt!
3. Iti bati joc de toti!
3A. Da, imi bat!
4. Nu stii nimic despre viata!
4A. Nu, nu stiu. Dar stiu mai multe decat voi!
5. Ii privesti pe toti cu superioritate!
5A. Da, ii privesc!
6. Crezi ca esti mai buna!
6A. Nu cred. Sunt!
7. Esti cinica si plina de scarba!
7A. Da, sunt!
.....

Iar daca Iadul e pavat cu intentii bune... probabil ca eu is cea care scapa. Napavandu'l. E logic, nu?

Asa ca va spun tuturor cu mare drag: fack off! Iadul nu'i pt mine :D

Un comentariu:

Anonim spunea...

L'Insoutenable Légèreté de l'être...