Despre mine

Fotografia mea
poi...is printre cei mai viciosi oameni de pe planeta...imi place sa pierd timpul uitandu'ma la el si din cand in cand sa'l opresc in loc

marți, 27 ianuarie 2009

Ungaria fura startul in proiectul Nabucco

Am deschis ochii incercand sa ma trezesc. E din nou 6. Dimineata. Ma lupt sa gasesc un ultim chistoc de tigara prin buzunare. Cercetez amanuntit. Sunt furioasa. N'am mai fumat de aproape 12 ore. Pentru ca am adormit. Iar cand m-am trezit era prea tarziu sa mai gasesc magazine deschise. Ma chinui. Caut indesand mainile adanc in orice recipient care ar putea contine macar o farama de tigara. Clar. Sunt dependenta. Dar imi place senzatia. Ungaria fura startul. Pe fundal se aude o voce citind presa zilei. Nabucco. Gaz. Bricheta. Tigara. In furia mea tabacica ascult muzica. Tai microfonul televizorului. Imi fac o cafea. Solubila. Nu mai am cafea pentru ibric. Mi se pare ca iincep o zi imbecila. Si nu inteleg nimic. Ascult Pantera intru trezirea simturilor. Inlocuiesc cu brio palma aburinda a cafelei.Si Ungaria fura startul...

Niciun comentariu: