Despre mine

Fotografia mea
poi...is printre cei mai viciosi oameni de pe planeta...imi place sa pierd timpul uitandu'ma la el si din cand in cand sa'l opresc in loc

marți, 11 noiembrie 2008

Tricot

Mda. Se apropie iarna. Printre fumuri cu izuri de bere ma apuc sa tricotez. Am inceput cu acele, andrelele, crosetele pe care le-am recuperat de la bunica. Mai imi trebuie ceva lana sa incep. Si apoi odiseea de bunicutza transformata-n antilopa incepe. Metri intregi de fulare imaginare s-ar desfasura pe covor. In impleticirea impleticirii, vteze rauri intregi de calduroase mosmondeli se intind torcand alene. 2 pe fata, 2 pe dos. intorc si o iau de la capat. Tricotez modele imaginare. Un bob de orez ce merge pus la fiert pentru completarea sarmalelor. Un tors ce poate rivaliza cu corinticele coloane pierdute in negura templelor. Frumoase flori ce pot ingenunchia o primavara. Caci aparitia lor in prag de iarna este o palma data normelor vremii. Jucause geometrii coloreaza un intreg tablou. Iar finalul impletiturii incheiat apoteotic cu o panglica clasica de 1 pe fata, 1 pe dos. Si intorcand fila, o masina de scris tricota.

3 comentarii:

Ami spunea...

ii faci un sal lui piti? verde ca tunica sau rosu ca chipiul? vreau si eu niste manusi...cu flori, de preferat! verzi...daca tot vine iarna!

Anonim spunea...

Poi...io zic ca Piti al nostru e foarte bine instruit in ale iernii si nu are nevoie de sal caci este adptat perfect ambientului. In ceea ce priveste manusile...negociem. Dar fara floricele caci se risca o mica salata a la grec

Ami spunea...

s-a facut atunci! ne limitam la margarete...si aveai dreptate cu piti, are resurse naturale! la noi e mai greu cu supravietuirea in conditii de ger naprasnic...