Despre mine

Fotografia mea
poi...is printre cei mai viciosi oameni de pe planeta...imi place sa pierd timpul uitandu'ma la el si din cand in cand sa'l opresc in loc

marți, 3 februarie 2009

Polar

One more cup of coffee for the road...spre infinit. Spre sfarsit. Stergem trecuturile. Si plecam. Ziua in care m-am decis. Sa uit. Sa uit ca existi. E ziua in care mi-am amintit de mine. Cu Dylan in ureche stanga. Si cu Baez in dreapta. Taraganat. Ne plimbam in cercuri. Incepem si inchidem cercuri. Perfecte. Sau nu. Ma amuz cu ghicitori. In stele. In numere. Universale. Curiozitati in noapte. Si zambesc. Plecam din nou. Plec din nou. Va las voua tronurile. Iau cu mine doar o cafea. Ultima bauta impreuna. Ultima povestita impreuna. Ma voi intoarce. Cand nu o sa ma astept. O sa ma asez din nou langa voi. Si o sa va povestesc. Istoria. O sa ridic castelele mele. Si le daram pe ale voastre. Si din nou vom pleca. O sa ne intalnim. Cu timpul si vieti. Necunoscute. Pe dealul al treilea. Sau al patrulea. O sa ne intalnim. Candva. La colt de strada. Sau poate la mijlocul bulevardului. O sa fie primavara. Sau poate toamna. O sa ne amintim de vara. Sau poate de iarna. Dar sigur vom rade amintindu-ne de noi. Dar pana atunci, imi ridic bocceluta. Si plec. Sa ma plimb.

Niciun comentariu: