Despre mine

Fotografia mea
poi...is printre cei mai viciosi oameni de pe planeta...imi place sa pierd timpul uitandu'ma la el si din cand in cand sa'l opresc in loc

miercuri, 24 septembrie 2008

Drumuri

24 iunie 2008

Verde agresiv de primavara tarzie.Proiectari industriale pe tablouri salbaticite.Drum. Tren. Munti.Biserici fortificate.Tunelul. Papadii. sa visam in nuante de verde crud, galbui, puternic, violent.sa fim melancolici in culori alb-albastrui. totul pe baza griului stancos. se composteaza bilete. bilete in nuante albastre, oficiale. bilete in nuante verzui, neoficiale. oprire. stalpul cu nr. 194. papadii. o gara fara nume. fara tencuiala, fara oameni, fara placutze standard. rosu - o dacie. copaci. flori albe. o papusa roz in copacul verde. brazi. verde. lento, lenesi. casa nr.158. rosie.caramida. pamant. maro. piatra. gri. natura. verde. tunelul. negru.

acuarela si orpiri.oprire. stalpul 44. verdele obloanelor. albul si marolul tocurilor ferestrelor. buchet galben pe masa din curte...culoarea muntelui. mirosul libertatii.imaginea vietii. sunetul strident-sacadat al trenului. valsul drumului. memoria omului. caldura soarelui. paraul lenes incercat de nervozitati infantile.perceptii.

nori si coltii morarului. case, conducte si balti. tractoare si garduri. PT61. culori si numere. gandul imi fuge la o bere. caraimanul si crucea dintre nori. platoul pierdut si regsit in nori. poiana tapului. sinaia. muntii raman in spatele ultimului vagon. ne indepartam. culori. incep culorile gunoaielor. sinaia - halta. merg muncitori la uzine...

schimbare de culori. degradeuri. verdele isi pierde violenta. devine un verde pal, lenes, agale...un verde impersonal. cald dar neinteresant. campie. locuri intinse, deschise, amalgam violent de culori. nepotrivite. spatiu. mai mult spatiu, mai mult ciment, mai mult gri.

tesaturi. in de munte. tesatura cu personalitate. greoaie, se aseaza bine. da forma. ofera structura definita. duritate statornica. puternica. personificata. matase de campie. unduitoare. modele nedefinite. tesaturi si imagini. culori si personalitati. culori, imagini, personalitati si intreguri conturand imagini puternice, reci dar solide. culori, imagini, personalitati si intreguri conturand imagini slabe, calde dar sterse.

incerc sa nu'mi amintesc imagini reci dar nu pot sa le uit. incerc sa'mi amintesc imagini calde dar nu reusesc.

campie, imi cer iertare. nu ai loc langa mine. de la tine stelele se vad mai sterse, mai indepartate, mai greu de ajuns. soarele este mai pitic, parca fortat sa vina la lucru, mai rautacios. luna e acolo si ea dar nu stie de ce. caldura ta mi se pare parsiva. vrajeste omul aruncandu'l intr'o stare de toleranta fortata. cerul tau nu e asa albastru. norii tai nu sunt puternici. florile tale nu sunt asa frumoase. te dispretuiesc pentru tot. imi esti indiferenta. esti doar...ceva. nu ma interesezi. deloc.

munte, imi e dor de tine. cand vin, pot sa tin stelele in mana. sunt mai stralucitoare. sunt mai aproape de ele.imi simt steaua norocoasa aproape. are forta sa lupte cu intunericul meu.cu mine. soarele tau imi e drag. ii simt povestile. starile.mi'e dor de el cand nu vrea sa ma vada. vreau sa'l alung cand ma imbratiseaza prea puternic. imi e drag cand stam la taclale domoale de primavara...acuma plec. dar ma voi intoarce la tine prieten drag.

Un comentariu:

Anonim spunea...

din cand in cand imi ramane un cuvant in minte si e greu sa-l scot pentru ca imi pace prea mult. nu-l spun cu voce tare ca n-am unde, vocabularul modern e prea sarac pentru ca asa un cuvant sau expresie sa nu devina brusc subiectul principal al conversatiei, si nu doar un cuvant care suna superb intr-o fraza aiurea. la tine aicea gasesc destule din trecut, pierdute din cotidian dar niciodata din minte.
indragosteli de cuvinte uitate: vazduh, a se pravali - asta am auzit-o langa mine la metrou: "alo? da? ete bine ! ma pravalesc catre birou ..."